دیدن فیلم های روز دنیا

کارتون رنگو

رنگو بلند راه می رود. مخصوصا برای مارمولک.

کارتون رنگو نوعی معجزه است: یک کمدی پویانمایی برای تماشاگران باهوش سینما، ساخته شده فوق‌العاده، دیدنی فوق‌العاده، به طرز شرورانه‌ای طنزآمیز و (نفس!) با شکوه دو بعدی فیلم‌برداری شده است. رنگ‌های درخشان و شخصیت‌های حیرت‌انگیز آن از روی صفحه بیرون می‌آیند و به ما یادآوری می‌کنند که چقدر از شخصیت‌های کوچک ساده‌اندیشی که در سه‌بعدی تاریک به اطراف می‌چرخند، بسیار خسته شده‌ایم.

برای تماشای آنلاین فیلم و سریال های مختلف از جمله این فیلم خارجی به سایت فیلم نماوا سر بزنید.

این یک وسترن کمیک الهام‌گرفته است که شایسته مقایسه با «زین‌های شعله‌ور» است، که گوزهای زیادی از آن وام گرفته است. هر چه فیلم های بیشتری دیده باشید، بیشتر دوست خواهید داشت. حتی خفاش‌های بزرگ را برای حمله هلیکوپتری در «اکنون آخرالزمان» استخدام می‌کند. اما فرض کنید که شما فیلم های زیادی را ندیده اید. فرض کنید شما یک بچه هستید. «رنگو» ممکن است شما را غافلگیر کند زیرا این یک فیلم انیمیشنی است که مانند یک فیلم واقعی بازی می کند و واقعاً شما را درگیر می کند.

شخصیت اصلی یک مارمولک است که توسط جانی دپ صداپیشگی می‌کند. فقط یک مارمولک معمولی می دانی، سبز و با فلس و پوپی. اما این خزنده فروتن مسئولیت آوردن تمدن به خاک، یک شهر غربی رام نشده که توسط شرورها عذاب می‌کشد و به شدت با کمبود آب مواجه است، به عهده می‌گیرد.

تماشای انیمیشن جدید دوبله فارسی و دانلود فیلم ترسناک در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

شخصیت‌های دیگر نسخه‌های بزرگ‌تر از انواع اصلی وسترن هستند. برای مثال، مار زنگی جیک (بیل نیگی)، مرد بدی که گروهش شهر را در چنگال وحشت نگه می دارد، وجود دارد. پس از اینکه رانگو به طور تصادفی عقابی را که برای شهروندان Dirt غذا می‌خورد می‌کشد، توسط شهردار (ند بیتی) متقاعد می‌شود که نشان کلانتری را بپوشد و قانون را به Dirt برساند. این شامل صحبت‌های سخت در سالن‌ها، روبه‌رو شدن در خیابان اصلی و دنباله‌ای تعقیب و گریز بین دیوارهای بلند دره‌ای است که اشاره‌ای به سمت «جنگ ستارگان» است.

برای تماشای سریال سرگیجه، سریال جدید نماوا به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

«رنگو» عاشق وسترن است. در زیر سطح کمیک آن، پایه‌ای صوتی مبتنی بر وسترن‌های کلاسیک بی‌شماری وجود دارد که در آن (الف) مرد جدید وارد شهر می‌شود، (۲) با شرور محلی روبرو می‌شود و (۳) با آزمایش قهرمانی‌اش روبرو می‌شود. کثیفی نه تنها مارها بلکه کرکس ها را برای مبارزه با آنها دارد، بنابراین دست های رنگو پر است. و سپس موضوع بحران آب وجود دارد. بنا به دلایلی، با بازگشت به سنت باستانی کارتون در مورد مردم در حال خزیدن در بیابان، تشنگی همیشه یک موضوع موفق برای انیمیشن است.

بسیاری از تماشاگران برای تماشای بهترین فیلم های درام و دانلود جدیدترین فیلم های اکشن به سایت فیلم نماوا مراجعه میکنند. 

فیلم فوق العاده خوب طراحی شده است. شخصیت ها به شدت اغراق آمیز هستند، بله، اما با لایه ای از جزئیات و مراقبت دوست داشتنی. این فیلم به سنت کلاسیک های متحرک با زحمت کشیده شده احترام می گذارد و با سکانس های اکشن وحشی خود کارهای جالبی را با فضا و پرسپکتیو انجام می دهد. کارگردان فیلم گور وربینسکی است که جانی دپ را در سه فیلم «دزدان دریایی کارائیب» کارگردانی کرده است. فکر می‌کنم او در اینجا از وضوح طراحی‌های انیمیشن سود می‌برد، در مقایسه با تمایل فیلم‌های «دزدان دریایی» به گم شدن در دیوانگی‌های CGI. بله، این روزها انیمیشن نیز تصویرسازی کامپیوتری است، اما با هنرمندان و طراحی ها و نقاشی ها و دنیایی به وضوح دیده می شود.

بهترین فیلم های کره ای و فیلم های جدید نیز از دسته هایی هستند که میتوان در نماوا جستجو کرد.

این فیلم دارای رتبه PG است. امیدوارم در باکس آفیس بزرگ باشد. گدار راه نقد فیلم را ساختن فیلم دیگری دانست. "رنگو" یک سرگرمی باشکوه و عالی با داستانی قوی، انرژی بی حد و حصر و صداپیشگان درجه یک است، همچنین شامل ابیگیل برسلین، ند بیتی در نقش شهردار معلول، آلفرد مولینا، بیل نیگی، استفن روت، تیموتی اولیفانت، ری وینستون، و بله، هری دین استانتون. نه، سم الیوت، اما شما نمی توانید همه را داشته باشید.

دسته‌ی دیگری از فیلم ها مانند فیلم جنایی نیز مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته است و به همین منظور بهترین فیلم های جنایی در این دسته بندی قرار گرفته است.

این چیزی است که من امیدوارم: بسیاری از خانواده ها این را ببینند. آنها حتی یک فکر در مورد دو بعدی بودن آن نخواهند داشت. قیمت بلیط معمولی را خواهند پرداخت. آنها عاشق رنگ های روشن و استفاده باشکوه از فضا خواهند بود. چند هفته دیگر، آنها به یک فیلم سه بعدی می روند و تعجب می کنند که چرا ما مجبور شدیم برای این کار هزینه اضافی پرداخت کنیم؟

بهترین فیلم های خانوادگی خارجی را نیز میتوانید در بخش اختصاصی نماوا پیدا کنید.

+ نوشته شده در  سه شنبه 27 دی 1401ساعت 17:57  توسط المیرا   بازدید 144 برچسب ها:

مستند یک حقیقت ناراحت کننده

فیلم فاجعه

گرم شدن کره زمین واقعی است.

برای تماشای انیمیشن جدید به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

ناشی از فعالیت های انسانی است.

بشر و دولت هایش باید اقدامات فوری را برای توقف و معکوس کردن آن آغاز کنند.

اگر کاری انجام ندهیم، طی حدود 10 سال سیاره ممکن است به یک "نقطه اوج" برسد و به سمت نابودی تمدن ما و بسیاری از گونه های دیگر در این سیاره حرکت کند.

دانلود ژانرهای مختلف فیلم نیز در نماوا فراهم شده است. از جمله دانلود فیلم کمدی زیرنویس فارسی و دانلود سریال ترکی با زیرنویس فارسی.

پس از رسیدن به آن نقطه، برای هر اقدامی خیلی دیر خواهد بود.

این حقایق توسط ال گور در مستند یک حقیقت ناراحت کننده بیان شده است. فراموش کنید که او تا به حال نامزد انتخابات شده است. او را مردی نگران در نظر بگیرید که درباره بحران نزدیک صحبت می کند. او در این فیلم می گوید: «در مورد این حقایق بحثی وجود ندارد. "از 925 مقاله اخیر در مجلات علمی معتبر در مورد گرمایش جهانی، هیچ اختلاف نظری وجود نداشت. صفر."

او روی صحنه ای در برابر یک صفحه بزرگ، در مقابل تماشاچیان می ایستد. این مستند بر اساس گفتاری است که او به مدت شش سال در حال توسعه آن بوده است و با تصاویر دراماتیک پشتیبانی می شود. او عکس معروف "Earthrise" را نشان می دهد که توسط اولین فضانوردان آمریکایی از فضا گرفته شده است. سپس مجموعه‌ای از عکس‌های فضایی بعدی را نشان می‌دهد که به وضوح نشان می‌دهد که یخچال‌ها و دریاچه‌ها در حال کوچک شدن هستند، برف‌ها در حال آب شدن هستند، خطوط ساحلی در حال عقب‌نشینی هستند.

در سایت فیلم نماوا علاوه بر انیمیشن، فیلم سینمایی ایرانی و فیلم خارجی نیز قرار گرفته است.

او آماری ارائه می دهد: 10 سال گرم ترین سال تاریخ در 14 سال گذشته بوده است. سال گذشته آمریکای جنوبی اولین طوفان خود را تجربه کرد. ژاپن و اقیانوس آرام در حال ثبت رکورد برای طوفان هستند. طوفان کاترینا از فلوریدا گذشت، بر روی خلیج دو برابر شد، از آب های غیرمعمول گرم خلیج قدرت گرفت و از رده 3 به رده 5 رسید. تغییراتی در جریان خلیج فارس و جریان جت وجود دارد.

اگر برای تماشای آنلاین فیلم ها به مشکلی برخوردید یا تماشای فیلم را برای زمان دیگری میخواهید میتوانید دانلود فیلم ها و سریال ها را در نظر بگیرید. برای دانلود فیلم دوبله یا با زیرنویس فارسی میتوانید به سایت نماوا مراجعه نمایید.

هسته های یخ قطبی نشان می دهد که دی اکسید کربن بسیار بسیار بیشتر از هر زمان دیگری در یک چهارم میلیون سال است. زمانی تصور می شد که چنین چیزهایی به صورت چرخه ای پیش می روند. گور در مقابل نموداری قرار دارد که فراز و نشیب دی اکسید کربن را در طول قرن ها نشان می دهد. بله، یک الگوی چرخه ای وجود دارد. سپس، در سال‌های اخیر، نمودار بالا می‌رود و از نمودار بالا و بالاتر می‌رود.

یکی از ژانرهای محبوب فیلم در نماوا، فیلم هندی است. آرشیوی از بهترین فیلم های هندی جهان در سایت فیلم نماوا قرار گرفته است.

علت اصلی گرمایش زمین توسط انسان سوزاندن سوخت های فسیلی است. ما انرژی ذخیره شده در طول صدها میلیون سال را به شکل زغال سنگ، گاز و نفت دریافت می کنیم و آن را به طور ناگهانی آزاد می کنیم. این باعث گرم شدن کره زمین می شود و یک اثر گذرا وجود دارد. از آنجایی که یخچال‌ها و برف نور خورشید را منعکس می‌کنند اما آب دریا آن را جذب می‌کند، هرچه یخ بیشتر ذوب شود، انرژی خورشید در دریا حفظ می‌شود.

ژانر دیگری که در نماوا بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، انیمه جدید ژاپنی است که در ژانرهای مختلفی ساخته می‌شوند.

گور می گوید که اگرچه بین دانشمندان "100 درصد توافق" وجود دارد، جستجوی پایگاه داده مقالات روزنامه ها و مجلات نشان می دهد که 57 درصد واقعیت گرم شدن کره زمین را زیر سوال می برند، در حالی که 43 درصد از آن حمایت می کنند. او می گوید که این ارقام نتیجه یک کمپین اطلاعات نادرست است که در دهه 1990 توسط صنایع انرژی آغاز شد تا "گرمایش جهانی را به عنوان یک بحث تغییر مکان دهد." این همان استراتژی است که سال ها توسط مدافعان تنباکو استفاده می شود. پدر من یک سیگاری لاکیز بود که در سال 1960 بر اثر سرطان ریه درگذشت، و 20 سال بعد هنوز "موضوع" بود که بین سیگار کشیدن و سرطان ریه ارتباط وجود دارد. اکنون ما در مورد مرگ آینده صحبت می کنیم که از زندگی کسانی که اکنون زندگی می کنند شروع می شود.

فیلم اکشن جنگی و فیلم فانتزی نیز از ژانرهای تازه در نماوا است.

گور می گوید: «دنیا 10 سال دیگر یک شبه به پایان نمی رسد. "اما یک نقطه رد خواهد شد و یک لغزش غیرقابل برگشت به سمت ویرانی رخ خواهد داد."

 

در انگلستان، سر جیمز لاولاک، دانشمندی که فرضیه گایا (که سیاره مانند یک موجود زنده عمل می کند) را ارائه کرده است، کتاب جدیدی منتشر کرده است که می گوید در 100 سال آینده بشر به «چند زوج در حال تولید مثل در لهستان» تقلیل خواهد یافت. گور فکر می‌کند "این خیلی بدبینانه است. ما می‌توانیم درست همانطور که سوراخ لایه اوزون را معکوس کردیم، این موضوع را برگردانیم. اما همین الان اقدام می‌کند، و سیاستمداران در هر کشوری باید شجاعت انجام کارهای لازم را داشته باشند. این یک سیاست سیاسی نیست. این یک مسئله اخلاقی است

وقتی گفتم می‌خواهم به نمایش مطبوعاتی «حقیقت ناخوشایند» بروم، یکی از دوستانش گفت: «ال گور درباره محیط‌زیست صحبت می‌کند! این یک فیلم خسته کننده نیست. کارگردان، دیویس گوگنهایم، از کلمات، تصاویر و حقایق مختصر گور برای ساختن فیلمی جذاب و بی امان استفاده می کند. در 39 سال، من هرگز این کلمات را در نقد فیلم ننوشته ام، اما اینها عبارتند از: دیدن این فیلم را به خودتان مدیونید. اگر ندارید و نوه دارید، باید به آنها توضیح دهید که چرا تصمیم گرفتید این کار را نکنید.

کارتون جدید و برنامه کودک سینمایی جدید نیز در نماوا برای کودکان فراهم شده است.

آیا من به عنوان یک مدافع در این بررسی عمل می کنم؟ بله من هستم. من معتقدم که "بی طرف" و "متعادل" در مورد گرمایش جهانی به این معنی است که باید موضعی مانند موضع گور اتخاذ کرد. دیدگاه دیگری وجود ندارد که بتوان از آن دفاع کرد. سناتور جیمز اینهوف (R-Okla.)، رئیس کمیته محیط زیست سنا، گفته است: "گرمایش جهانی بزرگترین فریبکاری است که تا به حال در مورد مردم آمریکا انجام شده است." امیدوارم کارش را آنقدر جدی بگیرد که این فیلم را ببیند. من فکر می کنم او مسئولیت دارد که این کار را انجام دهد.

چه می توانیم بکنیم؟ جایگزینی و تشویق به توسعه منابع انرژی جایگزین: خورشیدی، باد، جزر و مد، و بله، هسته ای. به سرعت به سمت خودروهای هیبریدی و الکتریکی حرکت کنید. پول را به حمل و نقل عمومی بریزید و به آن یارانه بدهید

+ نوشته شده در  يکشنبه 25 دی 1401ساعت 0:27  توسط المیرا   بازدید 149 برچسب ها:

کارتون بره ناقلا

کارتون بره ناقلا

یکی از احمقانه‌ترین شیرین‌کاری‌هایی که در سال‌های اخیر توسط یک استودیوی بزرگ هالیوود انجام شده است، مجبور کردن آردمن، جمعی از بریتانیایی‌های بسیار باهوش بود که از نظر بسیاری به‌عنوان تامین‌کننده‌ی عالی فرآیند استاپ‌موشن دستکاری خاک رس در نظر گرفته می‌شود. تقلید رایانه ای از یکی از تلاش های علامت تجاری آن در سال 2006.

عنوان آن؟ "با سیفون رفت پایین."

برای تماشای آنلاین فیلم و سریال های مختلف از جمله این فیلم خارجی به سایت فیلم نماوا سر بزنید.

یادت هست، درست است؟ نه؟ اگر این کار را نکنید بهتر است.

هیو جکمن صداپیشگی یک موش خانگی شیک را بر عهده داشت که شهری زیرزمینی را با جوندگان در سیستم فاضلاب لندن کشف می کند. ظاهراً، مقدار صحنه‌های آبی مورد نیاز برای ثبت موفقیت‌آمیز توسط هنر دست‌ساز دقیق آردمن بسیار دشوار به نظر می‌رسید. با این حال، همین هنر پشت موفقیت خوابیده «دویدن مرغ» در سال 2000 و برنده اسکار «والاس و گرومیت: نفرین خرگوش خرگوش» در سال 2005 بود، جایی که حس لامسه لمس انسان را می‌توان به صورت ظریفی حس کرد. فیگورهای روی صفحه به سختی زنده می شوند. نیازی به گفتن نیست که فیلم به خطر افتاده «Flushed Away» تقریباً به نام خود در گیشه عمل کرد.

تماشای انیمیشن جدید دوبله فارسی و دانلود فیلم ترسناک در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

یک فیلم انیمیشن کامپیوتری بهتر، «آرتور کریسمس» در سال 2011 طول کشید تا آردمن درس خود را یاد بگیرد و به بهترین کار خود بازگردد و فیلم‌های بسیار سرگرم‌کننده با شخصیت‌های انعطاف‌پذیر بسازد. به همان اندازه که این روزها سینماها مملو از «بلاک باسترهای تون» هستند که سرگرمی‌های جسورانه، روشن و برنجانی هستند که به سختی نفس می‌کشند، استاپ موشن حیوانی متفاوت است، حیوانی که به‌طور ذاتی چند بعدی به نظر می‌رسد، حتی بدون 3. -D زیرا با اشیاء فیزیکی ایجاد می شود. و آردمن که شگفتی‌های شوخ‌آمیزی مانند کوتاه «آرامش موجودات» در سال 1989 و همچنین دوتایی کمدی مرد و سگ طولانی‌مدت والاس و گرومیت را به جهانیان ارائه کرد، رویکردی پنهان‌تر و مطمئن‌تر را اتخاذ می‌کند. در آخرین پیروزی خود، «فیلم Shaun the Sheep» به وفور وحشی و پشمی یافت شد.

بسیاری از تماشاگران برای تماشای بهترین فیلم های درام و دانلود جدیدترین فیلم های اکشن به سایت فیلم نماوا مراجعه میکنند. 

بر اساس یک مجموعه تلویزیونی طولانی مدت متشکل از شورت‌هایی که در منطقه‌ای دنج و دنج از حومه‌های شمالی انگلیس به نام مزرعه خزه‌ای می‌گذرد، این سرو 85 دقیقه‌ای از کیپرهای تند بصری به همان اندازه مدیون Sam the Sheepdog برادران وارنر است. و رالف گرگ همان طور که با باستر کیتون، روب گلدبرگ، «بیب: خوک در شهر» و آن تبلیغات تشک سرتا (که گوسفندشان توسط آردمن طراحی شده است) رفتار می کند.

بهترین فیلم های کره ای و فیلم های جدید نیز از دسته هایی هستند که میتوان در نماوا جستجو کرد.

با دیالوگ واقعی صفر، «فیلم شان گوسفند» یک فیلم صامت است - با این تفاوت که موسیقی متن فیلم مملو از نویزها (غرغرهای زمزمه، غرغر و ناله) و گنگ هایی است که شامل جلوه های صوتی و موسیقی به صورت موضوعی است.

اما بیشتر ارتباطات در قالب چهره های بیانگر بازیگران آن صورت می گیرد. شان رهبر شرور یک گله هشت نفره است، از جمله بچه تیمی و میش چاق شرلی، متعلق به یک میانسال با موهای زنجبیلی که طاس است، عینکی است و خیلی زیرک نیست. او که به سادگی به عنوان کشاورز شناخته می شود، از تمایل گوسفندان خود به رفتارهای انسانی مانند راه رفتن روی دو پا و درگیر شدن در طرح های پیچیده ای که توسط Shaun در نظر گرفته شده است، غافل است. بیتزر، سگ گوسفندی با دماغ پیازی که مانند یک مربی پیست مجهز شده است، مرتباً تلاش می‌کند، اما تا حدی موفق می‌شود که شان و گروه‌هایش را در صف نگه دارد. دیگر افراد عادی که ظاهر می شوند عبارتند از Naughty Pigs و یک اردک فرصت طلب.

دسته‌ی دیگری از فیلم ها مانند فیلم جنایی نیز مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته است و به همین منظور بهترین فیلم های جنایی در این دسته بندی قرار گرفته است.

با شروع فیلم، ناراحتی خاصی بر ساکنان مزرعه که به وضوح از روال روزمره روستایی خود خسته شده اند، فرو رفته است. آن را به شان بسپار تا راهی برای استراحت گوسفندان بیابد. متأسفانه، تلاش‌های شوخی آنها باعث می‌شود که کشاورز در کاروانی که به طور تصادفی از لنگر خارج می‌شود، به خواب رود و در نهایت به شهر بزرگ، که می‌توانیم تصور کنیم لندن است، می‌رود. ناپدید شدن ناگهانی اربابشان، شان و گوسفندان را بی‌گناه می‌گذارد - نه به این دلیل که نمی‌توانند خودشان را سیر کنند.

 

به علاوه، همانطور که یک مقدمه دلتنگی شیرین نشان می دهد، کشاورز واقعاً تنها شخصیت پدری است که آنها تا به حال شناخته اند. شان یواشکی سوار اتوبوسی دو طبقه می شود تا او را شکار کند و بقیه گوسفندان هم به دنبالش می آیند - همانطور که گوسفندها عادت دارند انجام دهند. همچنین در بوی این مسیر، یک بیتزر مضطرب است، که کشاورز را در بیمارستانی قرار می دهد که در آن تشخیص داده شده است که او دچار از دست دادن حافظه است. در نهایت، او به سرگردانی بی‌هدف در مناظر شهری می‌پردازد تا اینکه به شهرت لحظه‌ای دست پیدا می‌کند.

یک شرور به شکل یک افسر مشتاق "حفظ حیوانات" وجود دارد که توسط دسته های پشم های برفی که مدام در خیابان پیدا می کند، فریب خورده است. اما بیشتر طرح بر اساس مجموعه‌های طنز آمیزی است که معمولاً با نتایج آشفته‌ای در داخل یک فروشگاه خیریه، یک رستوران شیک، یک آرایشگاه گران‌قیمت و یک مجموعه حیوانات که شبیه یک زندان است، تشدید می‌شود.

+ نوشته شده در  چهارشنبه 21 دی 1401ساعت 23:35  توسط المیرا   بازدید 147 برچسب ها:

فیلم استاد بزرگ

فیلم استاد بزرگ

در تمام ده فیلم داستانی نویسنده و کارگردان وونگ کار وای، یک بازیگر اصلی اغواکننده، دیوانه کننده و به طرز غم انگیزی عاشقانه بازی می کند: زمان. هر یک از شخصیت‌های اصلی وانگ رابطه‌ای شدید با زمان دارند. این اغلب یک مسابقه بی‌رحمانه است که توسط امتیازدهندگان عجیب و غریبی مانند یک سطل یخ در حال ذوب («همانطور که اشک‌ها می‌روند»)، تاریخ انقضا روی یک قوطی میوه («Chungking Express»)، یک ساعت انبار قطار («روزهای هستی») نظارت می‌شود. Wild") و راه پله شیب دار منتهی به جایگاه نودل ("در حال و هوای عشق).

برای تماشای آنلاین فیلم و سریال های مختلف از جمله این فیلم خارجی به سایت فیلم نماوا سر بزنید.

شخصیت‌های ونگ تمام تلاش خود را می‌کنند تا آرامش، وضوح و شادی را در این زندگی بیابند، چیزی که خالق آن‌ها به ندرت اعطا می‌کند. هر وقت او این کار را می کند، صفحه با تعجب و لذت روشن می شود. با این حال، سایه‌ها همیشه نزدیک هستند، و همین باعث می‌شود شادی‌های فیلم‌های او به همان اندازه پرتنش و غم‌انگیز باشد که غم‌ها با طنز عجیب و غریب و دوست‌داشتنی روشن شوند. (من به یاد می آورم که شخصیت به شدت تنها در «Chungking Express» وونگ سعی می کرد لباس های شسته شده اش را شاد کند: «به تو گفتم گریه نکن. باید قوی باشی») همه اینها در حالی است که ساعت به جلو می نشیند و دنیا می چرخد، گاهی اوقات در زمان هذیان. -سپری شدن.

تماشای انیمیشن جدید دوبله فارسی و دانلود فیلم ترسناک در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

"استاد بزرگ" زمان را در برابر اولین فویل واقعاً مهیب خود یعنی خرد قرار می دهد. آدم‌های فیلم‌های ونگ معمولاً در تلاش برای زندگی کردن و عشق ورزیدن از آسیب‌های زمان دور می‌شوند، اما در «استاد بزرگ» رشته‌هایی به نام هنرهای رزمی دارند تا آنها را ثابت نگه دارد. مکاتب مختلف کونگ فو به شخصیت‌ها آموزش می‌دهند که چگونه در نبردهای مختلف تعادل و تعادل را حفظ کنند.

بسیاری از تماشاگران برای تماشای بهترین فیلم های درام و دانلود جدیدترین فیلم های اکشن به سایت فیلم نماوا مراجعه میکنند. 

تونی لیونگ، که نقش استاد افسانه ای وینگ چون ایپ من (Ip Man) را ایفا می کند (که شاگردانش بروس لی را نیز شامل می شود)، مانند یک درخت ریشه دارد. او هرگز یک حرکت غیرمجاز انجام نمی دهد، هرگز کلمات را برای مراسم یا احساسات پوچ هدر نمی دهد.

بهترین فیلم های کره ای و فیلم های جدید نیز از دسته هایی هستند که میتوان در نماوا جستجو کرد.

دیگر استادان رزمی کار در فیلم نیز همین گونه هستند: درختانی که در طوفان خم می‌شوند و تاب می‌خورند و حتی می‌توان آنها را قطع کرد، اما ریشه کن کردن آنها تقریبا غیرممکن است. "استاد بزرگ" یک نامه عاشقانه مست برای تجربه است، که به ما کمک می کند زنده بمانیم، و خرد، که به ما کمک می کند تا با پیری، از دست دادن و در نهایت با پرتگاه روبرو شویم. وونگ که در جوانی او را باحال ترین کارگردان جهان می نامیدند، اکنون 57 سال دارد. این فیلم در مورد مردی مانند او است که خود را در دنیا ثابت کرده است و وارد میانه زندگی می شود و یک نوع باحال جدید و حکیم را منتشر می کند.

دسته‌ی دیگری از فیلم ها مانند فیلم جنایی نیز مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته است و به همین منظور بهترین فیلم های جنایی در این دسته بندی قرار گرفته است.

در کلوزآپ های او که اغلب بازیگرانش را به گونه ای قاب می کنند که گویی آثار ملی هستند، مشهود است. ممکن است ضعیف به نظر برسد، اما در زمینه، این اثر به اندازه هر یک از تصاویر مشهور پرسرعت، آهسته و فوق اشباع از دوران جوانی ونگ، برق‌آمیز است.

 

من قطعه 130 دقیقه‌ای هنگ‌کنگ «استاد بزرگ» یا راف کات افسانه‌ای چهار ساعته را ندیده‌ام، اما حس می‌کنم که نسخه 108 دقیقه‌ای که وارد سینماهای آمریکا می‌شود یک تریلر صرف برای چیزی بزرگ‌تر و عمیق‌تر است. فیلمی که من دیدم حرکت می‌کند، اما اغلب به‌گونه‌ای که گویی همراه با آن به سبک واقعیت تلویزیونی/نمایش پلیسی حرکت می‌کند. این پیشرانه مصنوعی به چندین سرعت از عناوین توضیحی برخورد می‌کند که گمان می‌کنم فقط برای جلوگیری از درج صحنه‌های مربوطه که زمان اجرا را کم می‌کنند، درج شده‌اند.

بهترین فیلم های خانوادگی خارجی را نیز میتوانید در بخش اختصاصی نماوا پیدا کنید.

این یک توهین به مخاطبان آمریکایی است. در این مرحله، این پیش‌گویی که آمریکایی‌ها برای فیلم‌های مدیتیشن بی‌حرکت هستند، آنقدر کم‌نور، خجالتی و غرق در خود هستند، تقریباً به قانون بین‌المللی تبدیل شده است. فیلمسازان اکنون با بخش تحقیقات بازار موافق هستند که اکثر سینماروهای اینجا که تنها چند نسل از «پدرخوانده» فاصله دارند و در حال حاضر متعهد به تلویزیون طولانی مدت و پیچیده ای مانند «بریکینگ بد» هستند، به نوعی فیلمی را نمی پذیرند که در آن غرق شده باشد. این ژانر اگر مانند "Smurfs 2" نباشد. چقدر از این خرد دریافت شده صرفاً اطلاعات نادرست از سوی مدیران شرکت‌های بزرگ است که عجولانه داده‌های باکس آفیس را تفسیر می‌کنند تا تلاش‌های تنبل و پرهزینه برای فیلم‌های پرفروش تضمینی را توجیه کنند؟ این همان نادانی سخت کوش است که می گوید مخاطبان جهان سوم خشونت گرافیکی و طنز خام را ترجیح می دهند، گویی این تنها احساسات جهانی است.

من به این مماس ظاهری ادامه می‌دهم، زیرا به همان اندازه که زمان، «استاد بزرگ» درباره احترامی است که یک هنرمند شایسته است و راه‌هایی که دوران جنگ و تحولات اقتصادی این احترام را از بین می‌برد. استادان ووشو، چهره های خداگونه قبل از جنگ دوم چین و ژاپن (1937-1945)، در طول اشغال ژاپن به معلمان و مجریان مبارز تبدیل می شوند. در هنگ کنگ، تعداد زیادی مدرسه هنرهای رزمی رشد می کنند و ایپ من به دنبال کاری می رود که هیچ کس نام او را نشنیده باشد. این مدارس جدید به تسلط فنی و رقابت شدید بر سر جنبه های فلسفی و معنوی کونگ فو جایزه می دهند. مردم عجله دارند تا به سرعت پول بدهند، واقعیتی که ایپ من با همان لطف و عمل گرایی که با آن در برابر وحشت جنگ شهامت کرد، می پذیرد. او با لبخندی مبهوتانه، حاضر نیست با نشان دادن وینگ چون در نمایشگاه های خیابانی کارناوال مانند، امرار معاش کند. او خود را با زمان های در حال تغییر وفق می دهد، اما نه با امتیازات احمق ها با حرص و طمع بسیار بیشتر از بینش.

+ نوشته شده در  سه شنبه 20 دی 1401ساعت 18:32  توسط المیرا   بازدید 134 برچسب ها:

فیلم پدرخوانده: قسمت سوم

فیلم پدرخوانده: قسمت سوم

فیلم پدرخوانده: قسمت سوم، تاریخچه خانواده کورلئونه را در سال 1979 ادامه می‌دهد، زیرا گناهان والدین بر سر بچه‌ها دیده می‌شود. علیرغم هر تلاشی برای قانونی شدن، برای محترم شدن، نمی توان گذشته را ساکت کرد. خانواده ثروت غیرقابل تصوری جمع آوری کرده اند و با افتتاح فیلم مایکل کورلئونه (آل پاچینو) با افتخار بزرگی توسط کلیسا سرمایه گذاری می شود. بعداً در همان روز، در یک پذیرایی، دخترش هدیه خانواده کورلئونه را به کلیسا و مؤسسات خیریه سیسیل، "یک چک به مبلغ 100 میلیون دلار" اعلام کرد. اما کورلئون‌ها در آستانه یافتن هستند، همانطور که دیگران در طول تاریخ دریافته‌اند، که شما نمی‌توانید بخشش بخرید. مطمئناً، شما می توانید با مردان شرور در داخل کلیسا تجارت کنید، زیرا همه افراد خطاپذیر و قادر به گناه هستند. اما خدا پاداش نمی گیرد.

برای تماشای آنلاین فیلم و سریال های مختلف از جمله این فیلم خارجی به سایت فیلم نماوا سر بزنید.

مایکل اکنون بزرگتر شده و با خمیده راه می رود. او بیماری دیابت دارد. او سال‌های پس از «پدرخوانده، قسمت دوم» را گذرانده است تا خانواده را از جرم و جنایت خارج کند و به مشاغل قانونی ببرد. او بسیاری از راکت‌های قدیمی خانوادگی را به نسل جدیدی واگذار کرده است، به افرادی مانند جوی زاسا (جو مانتگنا)، که در معامله دوپینگ دقیق نیست، کسی که قادر به انجام معاملاتی است که مایکل سخت‌گیر را آزار می‌دهد. این رویای مایکل است، حالا که احساس می کند زندگی اش رو به پایان است، می تواند خانواده اش را به نور منتقل کند.

تماشای انیمیشن جدید دوبله فارسی و دانلود فیلم ترسناک در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

اما گذشته اغوا کننده است. از آنجایی که مایکل می داند چگونه یک خانواده مافیایی را اداره کند، فشار زیادی برای انجام این کار روی او وجود دارد. و در سرتاسر "پدرخوانده سوم" ما از تراژدی اساسی این مرد آگاه هستیم، این واقعیت که گناهانی که روح او را لکه دار می کنند پاک نمی شوند - به ویژه گناهی که دستور مرگ برادرش فردو را صادر کرده است.

مایکل در داستان بین دو شخصیتی قرار می گیرد که می توانند از "شاه لیر" بیایند - دخترش مری (سوفیا کاپولا) که او را دوست دارد و می خواهد پادشاهی خود را به او بدهد و پسر سانی، وینسنت (اندی گارسیا) که می بیند. مرگ دشمنانش به عنوان پاسخی برای هر سوال. مایکل بین آینده ای که این دو شخصیت نشان می دهند، بین مری، ساکت و ساده لوح، و وینسنت خون گرم، درگیر است. و هنگامی که وینسنت مری را اغوا می کند و او را متعلق به خود می کند، نقشه های مایکل شروع به اشتباه می کند.

بسیاری از تماشاگران برای تماشای بهترین فیلم های درام و دانلود جدیدترین فیلم های اکشن به سایت فیلم نماوا مراجعه میکنند. 

کی کورلئونه (دایان کیتون) هم هست، البته هنوز هم زنی که مایکل دوستش دارد و مادر فرزندانش. او می خواهد پسرشان، آنتونی، به تجارت خانوادگی بپیوندد. او از جاه طلبی او برای خوانندگی اپرا دفاع می کند. آنها مانند حریفان ماهر با یکدیگر روبرو می شوند.

شاید او هنوز هم او را دوست دارد، یا اگر او را به خوبی نمی شناخت، دوستش دارد. او تنها کسی است که می‌تواند به مایکل بگوید که واقعاً چه فکر می‌کند، و در یکی از آن اتاق‌های تاریک و تاریک به او می‌گوید که مهم نیست کلیسا روی چه نظم بزرگی سرمایه‌گذاری کرده است، او هنوز در قلبش است. یک گانگستر بهترین صحنه‌های «پدرخوانده سوم» بین این دو، مایکل و کی، پاچینو و کیتون است که به شدت درگیر نبردی هستند که سال‌ها پیش آغاز شد، در آن جشن عروسی که مایکل به کی گفت که او بخشی از تجارت خانوادگی او نیست.

بهترین فیلم های کره ای و فیلم های جدید نیز از دسته هایی هستند که میتوان در نماوا جستجو کرد.

داستان فیلم که توسط کاپولا و ماریو پوزو در فیلمنامه ای با الهام از سرفصل ها ساخته شده است، خانواده کورلئونه را وارد حلقه های داخلی فساد در واتیکان می کند. رویدادهای واقعی - ناگهانی مرگ جان پل اول، رسوایی ها در بانک واتیکان، جسد یک بانکدار واتیکانی که از پل لندن آویزان شده بود - به طرز شادی با داستان تخیلی کورلئونه در هم آمیخته است، و گفته می شود که واتیکان صدها نفر را از دست داده است. میلیون ها نفر در یک کلاهبرداری ما مقامات فاسد واتیکان را استراق سمع می‌کنیم، کاردینال‌های بدجنسی که در کاخ‌های وسیع رنسانس که آن‌ها را کوتوله می‌کنند دسیسه می‌کنند، و به سیسیل سفر می‌کنیم تا مایکل کورلئونه بتواند با دون توماسینو، دوست قدیمی‌اش، مشورت کند تا بفهمد چه کسی در شورای مافیا علیه او توطئه می‌کند.

دسته‌ی دیگری از فیلم ها مانند فیلم جنایی نیز مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته است و به همین منظور بهترین فیلم های جنایی در این دسته بندی قرار گرفته است. بهترین فیلم های خانوادگی خارجی را نیز میتوانید در بخش اختصاصی نماوا پیدا کنید.

آنها بسیار فریبنده هستند، این دسیسه های بیزانسی. اتحادها با یک تصمیم عمل گرایانه شکل می گیرند که با خشونت ناگهانی خیانت می شود.

همیشه یک نفر در گوشه ای وجود دارد و پندهای فریبنده تری را زمزمه می کند. این خصلت توطئه اپرا و خیانت توسط کانی کورلئونه (تالیا شایر)، خواهر مایکل، که در میانسالی به زنی خشن و لاغر چهره سیاه پوش تبدیل شده است، به زیبایی عمل می کند، که در عمیق ترین سایه ها ایستاده، نقشه می کشد و لابی می کند. مورد علاقه او - به خصوص برای وینسنت، که او می خواهد مایکل او را بپذیرد و در آغوش بگیرد.

کاپولا در فیلم های «پدرخوانده» دنیایی ساخته است. از آنجایی که ما آن را از نزدیک می دانیم، زیرا ریتم ها و ارزش های آن فوراً برای ما قابل تشخیص است، فیلمی مانند «پدرخوانده قسمت سوم» احتمالاً بهتر از آن چیزی که باید کار می کند. اگر عقب بایستید و منطقی به آن نگاه کنید، این یک فیلم گیج کننده و از هم گسیخته است. گفته می‌شود که کاپولا داشت آن را بازنویسی می‌کرد، و در واقع فاقد حرکت مطمئن فیلمی است که می‌داند به کجا می‌رود.

+ نوشته شده در  يکشنبه 18 دی 1401ساعت 22:10  توسط المیرا   بازدید 142 برچسب ها:

فیلم پرنسس کوچولو

فیلم پرنسس کوچولو

فیلم پرنسس کوچولو یک فیلم خانوادگی جادویی دیگر بر اساس کتابی از فرانسیس هاجسون برنت است که اثرش نیز الهام‌بخش «باغ مخفی» بوده است. خانه‌های ترسناک و به آنها اجازه می‌دهد تا برخی از درس‌های زندگی را در آنجا کشف کنند. برخلاف ابزارهای بی‌معنی بیشتر فیلم‌های خانوادگی، طرح‌های برنت می‌دانند که بچه‌ها داستان‌ها را واقعاً جدی می‌گیرند و همه داستان‌ها واقعاً درباره مکان نامشخص کودک در دنیای مرموز بزرگسالان

برای تماشای آنلاین فیلم و سریال های مختلف از جمله این فیلم خارجی به سایت فیلم نماوا سر بزنید.

فیلم پرنسس کوچولو  که درست قبل از جنگ جهانی اول اکران می شود، داستان سارا کرو (لیزل متیوس) را روایت می کند که تا سن 10 یا 11 سالگی توسط پدرش در هند بزرگ می شود. سپس پدرش وظیفه خود می بیند که برود و در جنگ بجنگد و سارا را در یک مدرسه خصوصی باشکوه در نیویورک قرار می دهد که توسط یک مدیر مدرسه ممنوعه به نام خانم مینچین (النور برون) اداره می شود که تحت تأثیر ثروت سروان کرو قرار گرفته است. و سارا کوچک را به سوییتی به قدری مجلل اختصاص می دهد که می توانست توسط سیسیل بیتون تزئین شده باشد.

تماشای انیمیشن جدید دوبله فارسی و دانلود فیلم ترسناک در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

مدرسه خانم مینچین، مانند بسیاری از مکان‌های فیلم، آشکارا یک مجموعه است و برای آن جذابیت کمتری ندارد. در انتهای خیابانی مانند قصر یک بارون دزد ویکتوریایی خمیده است و در داخل، کف‌های چوبی درخشان نور پنجره‌های شیشه‌ای رنگارنگ را منعکس می‌کنند. اما در اینجا همه چیز یک طلسم نیست. در اولین لحظات حضور در مدرسه، سارا متوجه بکی (ونسا لی چستر)، دختری سیاه‌پوست با لباسی ساده می‌شود که در حال تمیز کردن زمین است.

بسیاری از تماشاگران برای تماشای بهترین فیلم های درام و دانلود جدیدترین فیلم های اکشن به سایت فیلم نماوا مراجعه میکنند. 

سارا خیلی زود به محبوب ترین دختر مدرسه تبدیل می شود، زیرا توانایی اش در چرخاندن فانتزی ها از مواد پیش پا افتاده است. یک کتاب کودک خسته کننده را به او بدهید تا با صدای بلند بخواند و در دستان او به افسانه ای از هند تبدیل می شود. بیشتر دخترها به سرعت او را بت می‌دانند، و یکی که این کار را نمی‌کند، یک بداخلاق کوچولو با موهای بلند، توسط سارا اخطار می‌گیرد که به نظر می‌رسد نمایشی از پیش‌بینی فراطبیعی است: «اگر موهایم را زیاد برس نمی‌کشم. بودی." سپس یک روز جشن تولد سارا با یک فرمان شوم قطع می شود: "برو اتاقت و یک لباس مشکی ساده بگیر." یک تغییر اساسی در زندگی او رخ داده است، و به زودی او اتاق زیر شیروانی را با بکی به اشتراک می گذارد.

بهترین فیلم های کره ای و فیلم های جدید نیز از دسته هایی هستند که میتوان در نماوا جستجو کرد. آنچه در آن صورت اتفاق می‌افتد بستگی به وعده‌های زیادی از تصادف، سرنوشت، ملودرام و ماجراجویی دارد و در تمام آن بخش‌ها کاملاً رضایت‌بخش است. دوشیزه مینچین خود را به عنوان یک اسنوب سرد نشان می دهد، و اجرای برون بسیار مؤثرتر است، زیرا به جای اینکه به اغراق کارتونی بپردازد، خنک و محتاطانه است.

دسته‌ی دیگری از فیلم ها مانند فیلم جنایی نیز مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته است و به همین منظور بهترین فیلم های جنایی در این دسته بندی قرار گرفته است.

او در نقطه‌ای پایین به سارا می‌گوید: «اگر نتوانی استانداردهای این مؤسسه را رعایت کنی، تو را اخراج می‌کنند. خیابان‌های این شهر با یتیمان بی‌خانمان مهربان نیستند». «یک شاهزاده کوچولو» به کارگردانی آلفونسو کوارون متولد مکزیک و تهیه‌کنندگی مارک جانسون، تهیه‌کننده فیلم‌هایی چون «صبح بخیر، ویتنام» و «آوالون» ساخته شد. من هر دو را ذکر می‌کنم، زیرا کارگردانی و تولید خوبی دارد: نسخه رئالیسم جادویی کوارون شامل دیدن صحنه‌ها و موقعیت‌های فوق‌العاده خیال‌انگیز با جزئیات دقیق است، و جانسون آزادی و پشتیبانی لجستیکی را برای او فراهم کرده است تا مکان‌هایی مانند خیابانی که میس در آن قرار دارد را ایجاد کند. مدرسه مینچین بسیار چشمگیر است.

بهترین فیلم های خانوادگی خارجی را نیز میتوانید در بخش اختصاصی نماوا پیدا کنید.

تخیل هدیه گرانبهایی است و فیلم های زیادی آن را به تسلیم فرو می برند. کودکان در مقابل فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی که عمل را جایگزین فانتزی می‌کنند، متحیر می‌نشینند. شخصیت‌های کارتونی در فضا پرواز می‌کنند و بی‌وقفه یکدیگر را منفجر می‌کنند و تصور یک داستان بدون ماده را برای بچه‌ها ایجاد می‌کنند.

 

فیلم‌هایی مانند «یک شاهزاده خانم کوچک» و «باغ مخفی» (اکنون در ویدیو) حاوی یک حس شگفت‌انگیز و یک پیام است: دنیا مکانی وسیع و چالش‌برانگیز است که کودک می‌تواند از طریق آن با هوش و ذکاوت راه خود را پیدا کند. این در مورد دختری است که صحبت کردن به زبان فرانسوی را مفیدتر از شلیک تفنگ پرتو می داند. می‌دانم که تعداد بچه‌هایی که در این فصل می‌خواهند «قاضی درد»، «سخت بمیر با انتقام» و فیلم جدید بتمن را ببینند بیشتر از بچه‌هایی هستند که می‌خواهند «یک شاهزاده خانم» را ببینند و من برایشان متاسفم.

+ نوشته شده در  چهارشنبه 14 دی 1401ساعت 20:02  توسط المیرا   بازدید 166 برچسب ها:

فیلم پرنسس کوچولو

فیلم پرنسس کوچولو

فیلم پرنسس کوچولو یک فیلم خانوادگی جادویی دیگر بر اساس کتابی از فرانسیس هاجسون برنت است که اثرش نیز الهام‌بخش «باغ مخفی» بوده است. خانه‌های ترسناک و به آنها اجازه می‌دهد تا برخی از درس‌های زندگی را در آنجا کشف کنند. برخلاف ابزارهای بی‌معنی بیشتر فیلم‌های خانوادگی، طرح‌های برنت می‌دانند که بچه‌ها داستان‌ها را واقعاً جدی می‌گیرند و همه داستان‌ها واقعاً درباره مکان نامشخص کودک در دنیای مرموز بزرگسالان

برای تماشای آنلاین فیلم و سریال های مختلف از جمله این فیلم خارجی به سایت فیلم نماوا سر بزنید.

فیلم پرنسس کوچولو  که درست قبل از جنگ جهانی اول اکران می شود، داستان سارا کرو (لیزل متیوس) را روایت می کند که تا سن 10 یا 11 سالگی توسط پدرش در هند بزرگ می شود. سپس پدرش وظیفه خود می بیند که برود و در جنگ بجنگد و سارا را در یک مدرسه خصوصی باشکوه در نیویورک قرار می دهد که توسط یک مدیر مدرسه ممنوعه به نام خانم مینچین (النور برون) اداره می شود که تحت تأثیر ثروت سروان کرو قرار گرفته است. و سارا کوچک را به سوییتی به قدری مجلل اختصاص می دهد که می توانست توسط سیسیل بیتون تزئین شده باشد.

تماشای انیمیشن جدید دوبله فارسی و دانلود فیلم ترسناک در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

مدرسه خانم مینچین، مانند بسیاری از مکان‌های فیلم، آشکارا یک مجموعه است و برای آن جذابیت کمتری ندارد. در انتهای خیابانی مانند قصر یک بارون دزد ویکتوریایی خمیده است و در داخل، کف‌های چوبی درخشان نور پنجره‌های شیشه‌ای رنگارنگ را منعکس می‌کنند. اما در اینجا همه چیز یک طلسم نیست. در اولین لحظات حضور در مدرسه، سارا متوجه بکی (ونسا لی چستر)، دختری سیاه‌پوست با لباسی ساده می‌شود که در حال تمیز کردن زمین است.

بسیاری از تماشاگران برای تماشای بهترین فیلم های درام و دانلود جدیدترین فیلم های اکشن به سایت فیلم نماوا مراجعه میکنند. 

سارا خیلی زود به محبوب ترین دختر مدرسه تبدیل می شود، زیرا توانایی اش در چرخاندن فانتزی ها از مواد پیش پا افتاده است. یک کتاب کودک خسته کننده را به او بدهید تا با صدای بلند بخواند و در دستان او به افسانه ای از هند تبدیل می شود. بیشتر دخترها به سرعت او را بت می‌دانند، و یکی که این کار را نمی‌کند، یک بداخلاق کوچولو با موهای بلند، توسط سارا اخطار می‌گیرد که به نظر می‌رسد نمایشی از پیش‌بینی فراطبیعی است: «اگر موهایم را زیاد برس نمی‌کشم. بودی." سپس یک روز جشن تولد سارا با یک فرمان شوم قطع می شود: "برو اتاقت و یک لباس مشکی ساده بگیر." یک تغییر اساسی در زندگی او رخ داده است، و به زودی او اتاق زیر شیروانی را با بکی به اشتراک می گذارد.

بهترین فیلم های کره ای و فیلم های جدید نیز از دسته هایی هستند که میتوان در نماوا جستجو کرد. آنچه در آن صورت اتفاق می‌افتد بستگی به وعده‌های زیادی از تصادف، سرنوشت، ملودرام و ماجراجویی دارد و در تمام آن بخش‌ها کاملاً رضایت‌بخش است. دوشیزه مینچین خود را به عنوان یک اسنوب سرد نشان می دهد، و اجرای برون بسیار مؤثرتر است، زیرا به جای اینکه به اغراق کارتونی بپردازد، خنک و محتاطانه است.

دسته‌ی دیگری از فیلم ها مانند فیلم جنایی نیز مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته است و به همین منظور بهترین فیلم های جنایی در این دسته بندی قرار گرفته است.

او در نقطه‌ای پایین به سارا می‌گوید: «اگر نتوانی استانداردهای این مؤسسه را رعایت کنی، تو را اخراج می‌کنند. خیابان‌های این شهر با یتیمان بی‌خانمان مهربان نیستند». «یک شاهزاده کوچولو» به کارگردانی آلفونسو کوارون متولد مکزیک و تهیه‌کنندگی مارک جانسون، تهیه‌کننده فیلم‌هایی چون «صبح بخیر، ویتنام» و «آوالون» ساخته شد. من هر دو را ذکر می‌کنم، زیرا کارگردانی و تولید خوبی دارد: نسخه رئالیسم جادویی کوارون شامل دیدن صحنه‌ها و موقعیت‌های فوق‌العاده خیال‌انگیز با جزئیات دقیق است، و جانسون آزادی و پشتیبانی لجستیکی را برای او فراهم کرده است تا مکان‌هایی مانند خیابانی که میس در آن قرار دارد را ایجاد کند. مدرسه مینچین بسیار چشمگیر است.

بهترین فیلم های خانوادگی خارجی را نیز میتوانید در بخش اختصاصی نماوا پیدا کنید.

تخیل هدیه گرانبهایی است و فیلم های زیادی آن را به تسلیم فرو می برند. کودکان در مقابل فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی که عمل را جایگزین فانتزی می‌کنند، متحیر می‌نشینند. شخصیت‌های کارتونی در فضا پرواز می‌کنند و بی‌وقفه یکدیگر را منفجر می‌کنند و تصور یک داستان بدون ماده را برای بچه‌ها ایجاد می‌کنند.

 

فیلم‌هایی مانند «یک شاهزاده خانم کوچک» و «باغ مخفی» (اکنون در ویدیو) حاوی یک حس شگفت‌انگیز و یک پیام است: دنیا مکانی وسیع و چالش‌برانگیز است که کودک می‌تواند از طریق آن با هوش و ذکاوت راه خود را پیدا کند. این در مورد دختری است که صحبت کردن به زبان فرانسوی را مفیدتر از شلیک تفنگ پرتو می داند. می‌دانم که تعداد بچه‌هایی که در این فصل می‌خواهند «قاضی درد»، «سخت بمیر با انتقام» و فیلم جدید بتمن را ببینند بیشتر از بچه‌هایی هستند که می‌خواهند «یک شاهزاده خانم» را ببینند و من برایشان متاسفم.

+ نوشته شده در  سه شنبه 13 دی 1401ساعت 16:53  توسط المیرا   بازدید 133 برچسب ها:

انیمیشن کورالین

انیمیشنی زیبا در مورد چند نفر بدجنس

کارگردان انیمیشن کورالین این فیلم را برای کودکان شجاع در هر سنی پیشنهاد کرده است. این به بیان ملایم است. این علوفه کابوس برای کودکان، هر چند شجاع، زیر یک سن خاص است. می‌دانم که بچه‌ها از طریق ویدیو در معرض انواع فیلم‌های ترسناک قرار می‌گیرند، اما «کورالین» نه برای تصاویر ترسناک، بلکه برای داستانی که روایت می‌کند، آزاردهنده است. این به خودی خود نادر است: بسیاری از فیلم‌ها در بریدن دست و پا خوب هستند، اما تعداد کمی از فیلم‌ها در گفتن داستان‌هایی هستند که می‌توانند ما را در جایی که تاریک و ترسناک است به دام بیندازند.

برای تماشای آنلاین فیلم و سریال های مختلف از جمله این فیلم خارجی به سایت فیلم نماوا سر بزنید.

حتی نادرتر این است که کورالین جونز (داکوتا فانینگ) دختر کوچک خوبی نباشد. او ناخوشایند است، شاکی است، نگرش دارد و با اکراه دوست پیدا می کند. او در ماجراجویی خود، که شامل جایگزینی والدینش با دو نفر شوم با دکمه های دوخته شده روی چشمانشان است، با دوستان جدید شیرین و رنگارنگ ملاقات نمی کند. او تهدید می‌شود که در دنیای جایگزین‌شان به دام بیفتد، دنیایی که توسط یک تونل هشداردهنده در پشت درگاه نقاشی‌شده خودش می‌رسد.

تماشای انیمیشن جدید دوبله فارسی و دانلود فیلم ترسناک در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

نه اینکه والدین خود کورالین آنقدر عالی هستند. آنها مشغول هستند، حواسشان پرت است، دعوا می کنند و همیشه روی کامپیوترشان خمیده اند. وقتی صحبت می کند به سختی صدای او را می شنوند. به همین دلیل است که او بی پروا وارد تونل می شود و مادر و پدر دیگرش را با مرغ کباب و شادمانی اجباری منتظر می بیند. تنها چیزی که او برای ماندن در آنجا نیاز دارد این است که دکمه هایی را در حدقه چشم خودش دوخته شود.

بسیاری از تماشاگران برای تماشای بهترین فیلم های درام و دانلود جدیدترین فیلم های اکشن به سایت فیلم نماوا مراجعه میکنند. 

"کورالین" فیلم جدید هنری سلیک است که "کابوس قبل از کریسمس" (1993) را ساخت و دوباره تسلط خود را در استاپ موشن و سایر انیمیشن ها با سه بعدی ترکیب کرد. سه بعدی تصویری تاریک‌تر ایجاد می‌کند (عینک را بردارید و صفحه روشن است)، اما پس از آن این یک فیلم غم‌انگیز با شخصیت‌های عجیب و غریب است که کارهای زشت انجام می‌دهند. من در مورد خوردن حشرات با پوشش شکلاتی شنیده ام، اما نه زمانی که آنها زنده هستند.

بهترین فیلم های کره ای و فیلم های جدید نیز از دسته هایی هستند که میتوان در نماوا جستجو کرد.

با فرض وجود چنین افرادی، مخاطب ایده‌آل این فیلم، تحسین‌کنندگان خود هنر فیلم هستند. سلیک ظاهر و احساسی کاملاً بدیع ایجاد می‌کند، از آزادی انیمیشن برای دراز کردن شخصیت‌هایش به صورت شبح‌های اسکلتی استفاده می‌کند که بر فراز کورالین بیچاره ظاهر می‌شوند. دوست جدید او، وایبی (رابرت بیلی جونیور)، یک قوز پشت جوان است که نام کامل ویبورن است، و طولی نمی کشد که کورالین تعجب کند که چرا والدینش او را این نام گذاشته اند.

دسته‌ی دیگری از فیلم ها مانند فیلم جنایی نیز مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته است و به همین منظور بهترین فیلم های جنایی در این دسته بندی قرار گرفته است. بهترین فیلم های خانوادگی خارجی را نیز میتوانید در بخش اختصاصی نماوا پیدا کنید.

مادر و پدر دیگر (صداهای تری هچر و جان هاجمن که پدر و مادر هم هستند) اساساً می خواهند کورالین را از والدین واقعی اما پریشانش بدزدند و او را به نوعی دختر استپفورد تبدیل کنند. خانه آن‌ها که شبیه خانه کورالین است، دو پیرزن (جنیفر ساندرز و داون فرنچ) در زیرزمین دارد، شبانه‌روزی‌هایی که به نظر می‌رسد در حال بازنشستگی از حرفه‌های نامحسوس در صنعت سرگرمی بزرگسالان هستند. سرنشین طبقه بالا آقای بوبینسکی (ایان مک شین) است، یک ادواردرو که گروهی از موش های آموزش دیده دارد. یکی از اتاق های خانه دارای حشرات بزرگتر از کورالین است که نقش مبلمان زندگی را ایفا می کنند.

به هر حال برای من کم و بیش غیرممکن است که از انیمیشن های سه بعدی بترسم. به نظر می رسد این روند همیشه به این سیگنال می رسد که "من یک فرآیند هستم!" من فکر می کنم زمانی که روند نامرئی نمی شود، درگیر شدن در یک داستان سخت تر است. من از والدین می شنوم که می گویند: "بچه های من حتی متوجه 3 بعدی نشدند!" در این صورت، چرا در وهله اول آن را داشته باشید؟

 

بچه هایی که از داستان ترسیده اند، ممکن است همه از حضور در آن خوشحال نباشند، چه به صورت سه بعدی یا نه. من گمان می کنم که بسیاری از دوستداران فیلم شامل تحسین کنندگان نیل گیمن باشند که رمان برنده جایزه هوگو او الهام بخش فیلمنامه سلیک بود. گیمن غول‌پیکر رمان‌های گرافیکی است و طنز خوبی وجود دارد که یکی از کتاب‌های نوشته‌شده‌اش به عنوان انیمیشن اقتباس شده است.

من فیلم را بیشتر به این دلیل تحسین می کنم که تماشای آن خوب است. سلیک به همان اندازه که گیمن در نوشته‌هایش غیرمتعارف است، در تصویرسازی‌اش نامتعارف است و این فیلمی است برای افرادی که طراحی، کاریکاتور، گروتسکری و سواحل دوردست داستان‌سرایی را می‌شناسند و به آن اهمیت می‌دهند. به طور خلاصه، شما ممکن است کمی به یک فانتزی اهمیت دهید، در واقع کمی به این داستان، و همچنان هنرمندانه آن را تحسین کنید، از جمله یک موسیقی موذیانه از برونو کولایس، که مانند بسیاری از موسیقی های ترسناک به ما ضربه نمی زند، اما زیر بار ما می رود. ناخن های روانی

 

اعتبار مدیون کسانی است که از این فیلم حمایت کردند. من از جذابیت دیوار به دیوار مانند «پاندای کونگ فو کار» خسته شده‌ام و نمی‌دانم که آیا رویکرد سلیک برای فیلم‌هایی برای بزرگسالان که از مطالبی مانند داستان‌های آگوست درلث یا استیون کینگ اقتباس شده‌اند، مناسب است یا خیر.

و شاید من روشن نکردم که برای من خوب است که کورالین یک دختر کوچک ناخوشایند است. ظلم است اگر پیپی جوراب بلند را به آن تونل بفرستیم، اما کورالین سزاوار آن است. شاید درسی یاد بگیرد

+ نوشته شده در  دوشنبه 12 دی 1401ساعت 14:03  توسط المیرا   بازدید 359 برچسب ها:

انیمیشن پارانورمن

بررسی انیمیشن پارانورمن

نورمن بابکاک افراد مرده را می بیند. عادت پسر جوان به صحبت با ارواح درگذشتگان (که فقط او می تواند آنها را ببیند) باعث ترس و بی اعتمادی او نسبت به زادگاه خواب آلود آمریکایی اش شده است و با چشمان حلقه دار سیاه و موهای سیخ شده اش که دائماً مورد توجه ترسناک قرار گرفته اند، بدنامی نورمن است. به گونه ای که ظاهر او می تواند زمین بازی پر از بچه ها را ساکت کند.

برای تماشای آنلاین فیلم و سریال های مختلف از جمله این فیلم خارجی به سایت فیلم نماوا سر بزنید.

در همین حال، پدر و مادرش از اصرار او مبنی بر اینکه روح مادربزرگ مرحومش هنوز در اطراف خانه شناور است، نگران می شوند. نورمن به پدرش می گوید: «او در جای بهتری نیست. "او در اتاق نشیمن است."

تماشای انیمیشن جدید دوبله فارسی و دانلود فیلم ترسناک در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

وسواس نورمن به فیلم‌های قدیمی زامبی‌ها باعث می‌شود همه تصور کنند که توانایی‌های ماوراء الطبیعه او همگی در ذهن جوانی اوست. اما هنگامی که نفرین یک جادوگر 300 ساله ناگهان یک شب مردگان را زنده می کند، نورمن می خواهد از توانایی های واقعی خود برای نجات مردم شهرش استفاده کند.

بسیاری از تماشاگران برای تماشای بهترین فیلم های درام و دانلود جدیدترین فیلم های اکشن به سایت فیلم نماوا مراجعه میکنند. 

ParaNorman به زیبایی همزمان با صدمین سالگرد یونیورسال است، و از آنجایی که از لایکا، سازندگان Coraline است، هوای وحشتناک و ارجاعات شاد آن به زنگ های ترسناک کلاسیک کاملاً با دوران طلایی فیلم هیولاهای استودیو است. در اینجا گنگ هایی وجود دارد که به همه چیز از هالووین جان کارپنتر تا Night Of The Living Dead اشاره می کند. فیلم حتی با یک پاستیچ خوش‌طعم از یک تلنگر زامبی‌ها با فیلم خراشیده، کادربندی ضعیف و یک مایک بوم تهاجمی شروع می‌شود که فقط برای مدت کوتاهی باعث می‌شود که ملکه فریاد خوش‌تیپش شخصیت را بشکند.

بهترین فیلم های کره ای و فیلم های جدید نیز از دسته هایی هستند که میتوان در نماوا جستجو کرد.

در واقع، پارا نورمن آن حس فوق‌العاده و ممنوع از تماشای فیلم‌های ترسناک را تداعی می‌کند که خیلی جوان هستید و نمی‌توانید آن‌قدر عالی ببینید که تقریباً آرزو می‌کنم بیشتر فیلم به این موضوع اختصاص داده می‌شد. "چی داشتی نگاه میکردی؟" پدری که حواسش پرت شده است (با صدای جف گارلین) از نورمن می پرسد که او با بی حوصلگی پاسخ می دهد: "اوه، سکس و خشونت."

دسته‌ی دیگری از فیلم ها مانند فیلم جنایی نیز مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته است و به همین منظور بهترین فیلم های جنایی در این دسته بندی قرار گرفته است.

به ناچار، فیلم باید با طرح داستانی پیش برود، که شامل یک رشته کاملاً تاریک (حداقل برای یک فیلم انیمیشن آمریکایی) درباره گذشته قرن هجدهم شهری در نیوانگلند است. نورمن در جستجوی خود توسط گروهی از همراهان کمک می‌کند که طیفی از جذاب (نیل دوست صمیمی او، با صدای تاکر آلبریزی) تا حدودی بی‌تفاوت را در بر می‌گیرد – در اینجا خواهر تشویق کننده ابله او، کورتنی (آنا کندریک)، مورد علاقه اوست. ، برادر بزرگتر نیل میچ (کیسی افلک) و آلوین (کریستوفر مینتز-پلاس)، قلدر مدرسه ای که رقص بریک می کند، به صورت سوم شخص به خود اشاره می کند و نمی تواند نام خود را هجی کند.

بهترین فیلم های خانوادگی خارجی را نیز میتوانید در بخش اختصاصی نماوا پیدا کنید.

این که همه آنها چنین کلیشه ای هستند، بدیهی است که همه بخشی از سرگرمی ترسناک است، اما بازیگران نقش مکمل زمان زیادی را صرف مشاجره و مشاهدات ضعیف می کنند تا به درستی سرگرم شوند. خوشبختانه، نورمن یک شخصیت کوچک دوست داشتنی است (با صداپیشگی جذاب Kodi Smit-McPhee)، و همینطور زامبی های مهاجم. به نظر می رسد که خالقان پارا نورمن نمونه بسیاری از هنرمندان هستند و به نظر می رسد که از طراحی و متحرک سازی این غول های لاستیکی که با چهره های غمگین و مغزهای پوسیده پر از اسرار وحشتناک در آن مکان تکان می خورند، لذت بیشتری را داشته اند.

 

همانطور که از سازندگان Coraline انتظار دارید، ParaNorman زیبا به نظر می رسد. طراحی شخصیت ها لزوما بهتر از آن فیلم قبلی نیستند، اما توجه به جزئیات و هنر در اینجا وجود دارد که دیدن آن فوق العاده است. فقط به این نگاه کنید که چگونه نور به طور جزئی به گوشت گوش های برجسته نورمن نفوذ می کند، یا جزئیات محض در طراحی صحنه، یا نحوه قرارگیری دوربین برای برجسته کردن دیدگاه کودکی نورمن از جهان.

پارا نورمن داستان سرایی مطمئن کورالین را ندارد، داستانی که از رمان منبع نیل گیمن و کارگردانی ثابت هنری سلیک بهره می برد. در نتیجه، این فیلمی است که واقعاً در صحنه‌های فردی زنده می‌شود، نه اینکه شما را از ابتدا تا انتها جارو کند. اما آن لحظات سرزندگی واقعاً ارزش یک بلیط را دارند، از آن سکانس افتتاحیه فوق‌العاده که قبلاً ذکر شد، از طریق برخی لحظات کمدی بی‌ارزش (زامبی‌ها در یک سواری ناخوشایند استیشن واگن)، تا پایانی که حس غیرمنتظره‌ای احساسی بر سر می‌گذارد. .

مطمئن شوید که برای دنباله ای از تیتراژهای باشکوه نیز همراه باشید، همراه با آهنگی جذاب که در سفر به خانه برای خود زمزمه خواهید کرد.

فرانکنوینی قریب‌الوقوع تیم برتون ممکن است به این معنا باشد که ParaNorman بهترین انیمیشن خانوادگی ترسناک سال 2012 نخواهد بود - باید منتظر بمانیم و ببینیم - اما بدون شک ParaNorman ارزش دیدن روی یک صفحه بزرگ را دارد و این یک هدیه تولد مناسب برای یونیورسال است. پدربزرگ چیلرهای هالیوود.

+ نوشته شده در  دوشنبه 12 دی 1401ساعت 14:02  توسط المیرا   بازدید 140 برچسب ها:

نقد فیلم پینوکیو 2019

نقد فیلم پینوکیو - افسانه چوبی عروسکی به اصل شیرین و ترش برمی گردد

ماتئو گارونه، کارگردان و نویسنده همکار، از غم انگیز بودن و احساساتی بودن داستان 1883 کلودی استقبال می کند.

چیزی غنی، عجیب و سخاوتمندانه در نسخه لایو اکشن جدید ماتئو گارونه از داستان پینوکیو وجود دارد، که کارگردان و همکار فیلمنامه نویسش ماسیمو چکرینی به داستان اصلی کودکان در سال 1883 اثر کارلو کولودی بازگشته اند. آنها داستانی را به ما داده اند که احساسات و غم انگیز بودن را به شیوه ای بسیار شگفت انگیز ترکیب می کند. اغلب شبیه یک فیلم ترسناک به نظر می رسد. این پینوکیو تقریباً می‌توانست یکی از داستان‌هایی باشد که گارونه در فیلم افسانه‌ای خود یعنی Tale of Tales دراماتیزه کرد، و داستان با نسخه موزیکال افسانه‌ای 1940 دیزنی (بدون آن، مسلماً هیچ‌کس به هیچ بازسازی جدیدی اهمیت نمی‌داد. یا اختراع مجدد).

برای تماشای آنلاین فیلم و سریال های مختلف از جمله این فیلم خارجی به سایت فیلم نماوا سر بزنید.

به عنوان مثال، والت دیزنی هرگز پینوکیو را به طرز وحشیانه ای از درخت توسط دو کلاهبردار که می خواستند از او سرقت کنند آویزان نشد. اما یکی از چیزهای جالب در مورد این درام این است که پینوکیو - عروسک چوبی جادویی که آرزوی "پسری واقعی" بودن را دارد - این انسانیت واقعی را با استثمار شدن، با رنج کشیدن و در نهایت با پوست و مو دوباره به دنیا می آورد... در یک اصطبل، همانطور که اتفاق می افتد.

خود پینوکیو در اینجا با چهره ای چوبی توسط فدریکو ایلاپی، بازیگر کودک، نقش آفرینی می کند، و پدر خالقش، ژپتو، نقش پرشور روبرتو بنینی را بازی می کند - که خودش فیلمی از پینوکیو را در سال 2002 کارگردانی کرد و (شاید کمی غیرقابل تحمل) نقش اصلی را بازی کرد. به عنوان ژپتو کهنسال و غمگین، او بیشتر تحت کنترل است و در مورد شخصیت کمیک بیش فعال او تحت کنترل است.

تماشای انیمیشن جدید دوبله فارسی و دانلود فیلم ترسناک در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

ژپتو با الهام از یک نمایش عروسکی بازدیدکننده، یکی از آثار خود را حک می‌کند و مرد مالیخولیایی، فقیر و بدون فرزند وقتی زنده می‌شود شگفت‌زده و خوشحال می‌شود. او یک پسر دارد. اما زمانی که پینوکیو از او گرفته می‌شود، شادی ژپتو کوتاه می‌ماند، در نهایت با عروسک‌های عروسک‌گردان Mangiafuoco (Gigi Proietti) که پینوکیو آزادی خود را از او می‌گیرد، می‌شود، اما توسط دو یاغی قدیمی گاتو (روکو پاپالئو) فریب می‌خورد و مورد سوء استفاده قرار می‌گیرد. و ولپ (همکار نویسنده ماسیمو چکرینی). اما پینوکیو توسط یک جیرجیرک مهربان (دیوید ماروتا) و یک پری (Marine Vacth) و توسط یک قاضی گوریل عجیب و غریب (تکو سلیو) کمک می‌کند که جهان‌بینی گیج‌آلودش به گونه‌ای است که فقط در صورتی که پینوکیو ادعا کند با مهربانی به او نگاه می‌کند. یک جنایتکار.

بسیاری از تماشاگران برای تماشای بهترین فیلم های درام و دانلود جدیدترین فیلم های اکشن به سایت فیلم نماوا مراجعه میکنند. 

چیزهای زیادی وجود دارد که به نظر می رسد پینوکیوی گارونه شبیه آنها است: کمی از تاد براونینگ (و کمی فرانکنشتاین) وجود دارد: پژواک ماجراهای آلیس در سرزمین عجایب و عهد عتیق و جدید. لحظه‌ای که بینی پینوکیو به دلیل دروغ گفتن بزرگ می‌شود هنوز هم جذاب است - تمثیلی که به نسل‌ها از طرفداران کوچک دیزنی آموخته است که هیچ‌وقت فحاشی نکنند. با این حال، تماشاگران این فیلم ممکن است متوجه شوند که وقتی پینوکیو به قاضی گوریل دروغ می‌گوید، بینی او بزرگ نمی‌شود. شاید عادی سازی دروغ بخشی از فرآیند انسان سازی باشد. چهره چوبی پینوکیو واقعاً بسیار عجیب است. شبیه هیچ پسری نیست، بلکه شبیه مرد یا زن یا سایبورگ در اوایل میانسالی است. بیش از یک لمس R2D2 در مورد او وجود دارد.

بهترین فیلم های کره ای و فیلم های جدید نیز از دسته هایی هستند که میتوان در نماوا جستجو کرد.

در پایان، شاید پینوکیو تمثیلی از پدر و مادر شدن باشد: وقتی فرزندی داریم، چیزی عجیب و غریب در مورد او وجود دارد، مانند عروسکی که زنده شده است. در قلب ما، شاید، ما نمی توانیم کاملاً باور کنیم که این انسانی مانند ما است که مستقل از ما افکار و احساسات خواهد داشت - در واقع "واقعی" می شود.

دسته‌ی دیگری از فیلم ها مانند فیلم جنایی نیز مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته است و به همین منظور بهترین فیلم های جنایی در این دسته بندی قرار گرفته است.

سال آینده، گیرمو دل تورو قرار است نسخه شخصی خود از پینوکیو را ارائه کند و ظاهراً "تاریک تر" خواهد بود. خوب، باید ببینیم که چگونه به نظر می رسد، اگرچه چیزی که من در مورد اقتباس گارونه دوست داشتم این بود که داستانی را که به نظر می رسد در شکل اصلی خود به شکلی ساده و بامزه از دیزنی است، صرفاً یک چرخش «تاریک» ایجاد نکرده است. طعم شور و شیرینی که Garrone می‌گوید شاید برای بعضی‌ها کمی غنی باشد و رگه‌های احساساتی مطمئناً وجود دارد. پینوکیو داستانی کاملاً عجیب است. گارون از آن یک منظره رضایت بخش عجیب و غریب می سازد.

بهترین فیلم های خانوادگی خارجی را نیز میتوانید در بخش اختصاصی نماوا پیدا کنید.

+ نوشته شده در  يکشنبه 11 دی 1401ساعت 14:43  توسط المیرا   بازدید 244 برچسب ها:

فیلم اما

تحلیل فیلم اما

یک دوره دو ساله در اواسط دهه 1990 وجود داشت که اما وودهاوس همه جا حضور داشت. ابتدا رمان «بی‌سریع» اثر امی هکرلینگ، یک کلاسیک مدرن با اکشن رمان جین آستن در سال 1815 به بورلی هیلز در دهه 1990 منتقل شد. با بازی کیت بکینسیل (یک هنرپیشه عالی برای این نوع مواد؛ به «عشق و دوستی» ویت استیلمن، بر اساس داستانی که آستین در ۱۴ سالگی نوشته است، نگاه کنید.) حدود ۱۰ سال پیش، یک اقتباس از مینی سریال بی‌بی‌سی وجود داشت. اقتباس جدید با بازی آنیا تیلور جوی و کارگردانی آتومن دی وایلد اینجاست و فوق العاده است!

برای تماشای این انیمیشن جدید به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

اما ممکن است با پدرش (بیل نیگی) در یک ملک غول پیکر تنها زندگی کند، اما دنیای او بسیار شلوغ است. او هریت (میا گوت)، دختری یتیم با والدین ناشناخته را که در یک مدرسه دخترانه محلی شبانه‌روزی می‌کند، «پذیرفته است». هریت عاشق آقای مارتین، یک کشاورز بیوه متواضع (کانر سویندلز) است و بر اساس تعاملات هریت و آقای مارتین، احساسات او نسبت به او متقابل است. اما نمی‌تواند این را تحمل کند (کشاورزی؟ به نقل از شر در «بی‌نفه»: «انگار!»)، و اساساً هریت را به سمت نایب التون، آقای التون (جاش اوکانر) متحیر پرتاب می‌کند. آقای التون به جای هریت عاشق اِما می‌شود، چیزهای دیگری هم وجود دارد (در آستن همیشه وجود دارد.) اما در بالای دلبستگی‌ها شناور است، و با این حال او به سمت مردی کشیده می‌شود که حتی نیمی از فیلم را هم در صحنه حضور ندارد، یک فرانک چرچیل. (کالوم ترنر) که ثروتمند است و در شرف ثروتمندتر شدن است. آچاری در نقشه های اما به شکل جین فیرفکس (امبر اندرسون)، خواهرزاده یک زن محلی (میراندا هارت) می رسد که به شهر شناور می شود و همه چیز را غرق می کند. تحسین مرد، اِما را آزار می‌دهد. اما یک دلقک با شکوه است. در همین حال، آقای نایتلی (جانی فلین) از طریق اما می‌بیند. آن دو از کودکی یکدیگر را می‌شناختند و او نمی‌توانست با او "همراهی کند". او برنده شد. اجازه نده. او می بیند که او چه می کند، و از آن خوشش نمی آید. او را صدا می کند.

در سایت فیلم نماوا علاوه بر انیمیشن، فیلم سینمایی ایرانی و فیلم خارجی نیز قرار گرفته است.

مسابقه سازی مشکل است. نیاز به ظرافت و ظرافت دارد. احتمالاً به یک متخصص نیز نیاز دارد. که در دست آماتورهای مشتاق رها می شود، خواستگاری اغلب منجر به دلشکستگی می شود. جین آستن این پویایی را به خوبی درک کرد، و در اما - آخرین رمانی که در طول زندگی اش منتشر شد - یک همسان ساز غیرقابل مهار و مطمئن را برای ما به ارمغان می آورد، هرچند کاملاً بی کفایت. اما فکر می‌کند که خودش بهتر از همه می‌داند، در حالی که در واقعیت او ویران می‌کند. برخلاف اکثر قهرمانان آستن، اما دارای ثروت خاص خود است و بنابراین نیازی مبرم به ازدواج احساس نمی کند. او ظاهراً برای خودش کاملاً به این موضوع بی علاقه است.

 

رویکرد پاییز دو وایلد به این داستان فعالیت اجتماعی دیوانه‌وار و پیچیده، هم ظریف و هم کمدی است. جذابیت یکی از سخت ترین ویژگی ها برای گرفتن (یا حتی توضیح دادن) است و جذابیت واقعی در اینجا وجود دارد. اجراها به طور یکنواخت عالی هستند، هر بازیگر به شخصیت‌های خود عمق و سایه می‌بخشد (حتی پیاده‌روهای معلق که هرگز کلمه‌ای نمی‌گویند، به وضوح در مورد افرادی که به آنها خدمت می‌کنند نظر دارند. رفتار را در پس‌زمینه صحنه‌ها تماشا کنید!) جوک‌هایی که در شروع فیلم (مثلاً مانند پرده آتش) در صحنه پایانی به ثمر نشست. این نوع چیزها به مراقبت واقعی نیاز دارد، انباشتی حساس و نوک تیز از جزئیات که به این حس غیرقابل انکار می‌افزاید که در آن خانه‌های کاخ‌نشین افراد غیرعادی زندگی می‌کنند.

ژانر دیگری که در نماوا بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، انیمه جدید ژاپنی است که در ژانرهای مختلفی ساخته می‌شوند.

پاییز د وایلد به عنوان عکاس و کارگردان موزیک ویدیو و فیلم کوتاه حرفه ای پر مشغله دارد. این اولین ویژگی او است، و او با روحیه، اعتماد به نفس و حس جسارت به آن دست می یابد. "اما." دارای دید و سبکی جسورانه است، با فیلمبردار کریستوفر بلوولت، طراح لباس، الکساندرا برن، و طراح تولید، کاو کوین، که به صورت هماهنگ کار می کنند. قطره‌های سوزن - آهنگ‌های سنتی انگلیسی که بر روی منظره سبز کوبیده می‌شوند - کاملاً جای گرفته‌اند و همه آن‌ها به دغدغه‌های موضوعی و متنی فیلم می‌ریزند و نه تنها مصنوعی بودن جامعه Regency (ادعاها، رنگ‌ها و بافت‌های آن) را برجسته می‌کنند، بلکه جریان های زیرین چرخان احساسات انسانی، که سطوح به شدت سعی در پنهان کردن و/یا سرکوب آن دارند. کلاه‌هایی که روی سر زنان قرار دارند شبیه پرندگان غول‌پیکر درنده به نظر می‌رسند.

دانلود ژانرهای مختلف فیلم نیز در نماوا فراهم شده است. از جمله دانلود فیلم کمدی زیرنویس فارسی و دانلود سریال ترکی با زیرنویس فارسی.

دختران مدرسه‌ای شنل‌های کلاه‌دار قرمز می‌پوشند و مانند یک دسته کلاه قرمزی (یا ندیمه‌های مارگارت اتوود) در شهر راهپیمایی می‌کنند.

اگر برای تماشای آنلاین فیلم ها به مشکلی برخوردید یا تماشای فیلم را برای زمان دیگری میخواهید میتوانید دانلود فیلم ها و سریال ها را در نظر بگیرید. برای دانلود فیلم دوبله یا با زیرنویس فارسی میتوانید به سایت نماوا مراجعه نمایید.

نام اصلی فیلم "اما" است. دوره گنجانده شده است. این بسیار جذاب است. «پایان» حتی برای جین آستن چه معنایی دارد؟ با خوشحالی همیشه؟ نه خیلی سریع. پرتره هایی از زندگی زناشویی که آستن ارائه می دهد، دلگرم کننده نیستند. این زوج متاهل در «حس و حس» وجود دارد، که با بچه‌ای غرغرو می‌شود، که در «اما» توسط دو زوج جوان دیگر هم تکرار می‌شود، که هیچ‌کدام «خوشبختی خانگی» را نشان نمی‌دهند. من همیشه به جمله پایانی Sense and Sensibility فکر می‌کنم که - در ظاهر - پایان خوشی را نشان می‌دهد، اما فقط همه کلمات منفی را بشمار!

فیلم اکشن جنگی و فیلم فانتزی نیز از ژانرهای تازه در نماوا است.

 

     بین بارتون و دلافورد، آن ارتباط مستمری وجود داشت که به طور طبیعی محبت خانوادگی قوی آن را دیکته می‌کرد، و در میان شایستگی‌ها و خوشبختی الینور و ماریان، نباید آن را به عنوان کمترین میزان قابل توجه بودن، هر چند خواهران، و زندگی تقریباً در دید آنها می توانستند بدون اختلاف بین خود یا ایجاد خونسردی بین شوهران خود زندگی کنند.

کارتون جدید و برنامه کودک سینمایی جدید نیز در نماوا برای کودکان فراهم شده است.

دوسویه، نام تو آستن است. دی وایلد این را از نزدیک درک می کند. بازیگران او این را می فهمند. دوگانگی اما نسبت به ازدواج بیشتر مورد توجه قرار نمی گیرد، اگرچه این فیل ضرب المثلی در اتاق است. گرمای جنسی و شیمی عاشقانه ایجاد شده بین اما و آقای نایتلی (و تیلور جوی و فلین) می تواند به تنهایی آن املاک غم انگیز را روشن کند. شاید چنین گرمایی ارزش تحمل کردن را داشته باشد.

یکی از ژانرهای محبوب فیلم در نماوا، فیلم هندی است. آرشیوی از بهترین فیلم های هندی جهان در سایت فیلم نماوا قرار گرفته است.

+ نوشته شده در  يکشنبه 4 دی 1401ساعت 18:43  توسط المیرا   بازدید 124 برچسب ها: